Monday, February 22, 2010

ABR-Mojot mir


Mir, konecno mir.Nema veke vrishtenje i lipanje, nema veke placenje.Celi dve i pol godini , sekoj den Ana place , jas ja vezbam.Taa place mene dushata mi se kine ama si velev , ako za nejzino dobro e.Ni doagashe I terapevt doma.Marina odlicno si ja vrsheshe svojata rabota , davashe se od sebe, ama od Bobat bash i nevidovme nekoi kojznae kakvo podobruvanja.
Tie vebi se sega zad nas.
Sega rabotime samo ABR.
Ana lezi , mama ili tato rabotaat.Nezni ,spori dvizenja koi teloto odlicno gi prifaka .

Fala ti gospode shto toa utro mi go pokaza patot.
Ja obozavam ovaa terapija.Duri nekogash i si pravam sama na sebe.Vistinsko uzivanje.
A Ana, veke golat podobro, pa ne moram da ja hranam so saati.Toa e ogromno olesnuvanje.A jas si mislev deka Ana ne znaela da dzvaka.Vsushnost glavniot problem ne bil vo dzavakanjeto, tuku vo golatanjeto.ABR ni pogogna da go oslobodime grloto.
racete poleka se osoboduvaat, stoamkot i gradite dobivaat poinakva forma i proporcii.
malku e da se kaze deka ja sakam ovaa terapija.Ovaa terapija mi dade mir vo duhata , konecno znam shto pravam i zoshto toa go pravam.Konecno imam odgovor na site moi prahsnja.

No comments:

Post a Comment